Thursday 4 September 2014

FEEDBACK

Ok.. Now untuk feedback daripada customer saya dan termasuk saya jugak. Saya pon jadi customer untuk  saya sendiri tau. Hehehe..
                                         
 Haaaa.. ni antara gambar saya dengan memakai collection saya sendiri.. kebanyakan gambar saya dengan inner bawal. Sebab selesa dan senang untuk dibentuk dan saya pulak memang suka pakai shawl tapi mengalami masalah untuk sesuaikan shawl dengan bentuk muka. Mesti di antara awk semua ni pon mengalami masalah yang sama jugakkan? so dengan inner bawal ni, saya tak payah risau dah nak pakai shawl jenis ape.. just bedal je. Hehehe




   

  Ini pulak gambar2 customer yang memakai AnakAyahIbu Collection :)



Yang comel-comel dan cantik-cantik belaka ni, wearing my inner bawal collection :) yang budak tecik tu pon nak pakai bawal jugak. So budak tecik pon boleh pakai..


Yang ini pulak ade yang pakai two tone chiffon shawl, tudung bawal chiffon dan juga inner bawal :) 












Haa.. most of my customer suka sangat dengan AnakAyahIbu Collection ni . So, cepat2 grab ok ? 













No comments:

Post a Comment